Ouders en de Viersprong

"Educatief partnerschap bestaat niet alleen uit betrokkenheid en participatie. De nadruk ligt op de dialoog tussen ouders en school én de wederzijdse betrokkenheid."

De Viersprong heeft als doelstelling zo goed mogelijk onderwijs te bieden. Wij geloven dat wij dat alleen kunnen als we samen met de ouders de verantwoordelijkheid voor de kinderen nemen.

Samen verantwoordelijkheid nemen wil zeggen dat wij als school graag met ouders samenwerken om hun kinderen zo goed mogelijk te kunnen begeleiden.

Wij nodigen ouders dan ook zo vroeg mogelijk uit om samen na te denken over de beste manier om hun kinderen ondersteuning te bieden. Vaak lukt dat het beste wanneer we zowel thuis als ook op school op één lijn zitten.