Aanmelden op De Viersprong

Bent u op zoek naar een (andere) school voor uw kind(eren)? Onze aanmeldprocedure is als volgt:

Allereerst maakt u een afspraak met de directeur van de school door via bijgaande link het formulier in te vullen:

U kunt dit ook doen door telefonisch contact op te nemen met  juf Angélique of juf Mary op telefoonnummer 071-5221127. Vervolgens krijgt u een rondleiding door de school en zal de directeur u zoveel mogelijk informatie geven.

Wanneer uw kind(eren) van een andere school komt, zal u gevraagd worden waarom u van school wilt wisselen en wordt er tevens contact opgenomen met de school waar uw kind(eren) op dat moment ingeschreven staa(t)(n).

Directeur Suzanne FallauxNa de rondleiding en uw gesprek met de directeur kunt u besluiten om uw kind(eren) bij OBS De Viersprong in te schrijven. Hiervoor vult u een inschrijfformulier in bij juf Angélique of juf Mary.

Wanneer uw kind is ingeschreven, neemt juf Mary een aantal weken voordat uw kind vier jaar wordt telefonisch contact met u op om een afspraak voor een huisbezoek. Uw kind mag vervolgens drie weken voordat hij/zij vier jaar wordt, drie keer een ochtend/middag komen wennen op school. Zodra uw kind vier jaar is geworden, mag hij/zij echt starten op school.

De eerste week kan uw kind halve dagen naar school komen om er zo aan te wennen iedere dag naar school te gaan. Vanaf de tweede week mag uw kind ook tussen de middag op school overblijven.

Is uw kind afkomstig van een andere school? Dan wordt er in gezamenlijk overleg een datum gepland wanneer uw kind op onze school kan starten.

Helaas is er momenteel geen mogelijkheid om nieuwe leerlingen in de groepen  3 en 5 te plaatsen.